חוגגים ט”ו בשבט עם המילואימניקים של מג”ב במחוז ירושלים

דף הבית » פעילות העמותה » חוגגים ט”ו בשבט עם המילואימניקים של מג”ב במחוז ירושלים
פרטי הקובץ טו-בשבט-עם-מגב.png 25 בספטמבר 2024 379 KB 1251 על 825 פיקסלים עריכת תמונה למחוק לצמיתות Optimize your images to enhance site performance by using Image Optimizer. התקן אופטימיזציית תמונה!

למרות המלחמה הקשה, חשוב לזכור שמכל משבר צומחים – ואם כבר צמיחה, ט”ו בשבט הגיע וזימן לנו ביקור בעיר הקודש, שם פגשנו בלוחמי מג”ב במילואים, שהוקפצו לשמור על הבירה.

איתן פלדמן ויעל אלחנון - שמרו נפשם מתארחים אצל מג"ב בירושלים
שמרו נפשם וסיירת הפינוקים אצל מג"ב ירושלים

בימים אלה, לא מעט ממתנדבי העמותה נעים בין תפקידם יקר הערך אצלנו, לבין צווי מילואים, וזה בדיוק מה שקרה עם יעל אלחנון – מפקדת במחוז מג”ב ירושלים, ומלווה חברתית בעמותה.

בבוא החג, יצרנו איתה קשר, ונוצרה האפשרות להגיע לבקר ולשמח אותה ואת חבריה על מדים. 
בחוץ היה קר כיאה לחורף ירושלמי, והגענו לחמם לגיבורים שלנו את הלבבות עם סחלב חם, עמדת קפה, וכמובן פירות יבשים לחגיגת ט”ו בשבט אמיתית. והיו גם פיצות, הרבה פיצות.

יעל אלחנון - מפקדת במג"ב ומתנדבת בעמותת שמרו נפשם

שמחנו להתארח, לספר על פעילות העמותה, לרתום את הלוחמים והלוחמות להפנות אלינו כל מי שזקוק לעזרה, ואותם עצמם לבוא ולהתנדב אצלנו בתום הצו – ממש כמו יעל שכבר הספיקה לחזור אלינו ולהוות בורג משמעותי בעמותה.

כל זה לא יכול היה לקרות ללא חמ”ל סיירת הפינוקים, שהגיעו איתנו והביאו איתם המון אוכל ואווירה טובה, ואנו מודים להם ולעמית מורנו, אחראי המיזם המדהים הזה!

אל האירוע יצאו מטעם העמותה: איתן פלדמן – אחראי התפעול בעמותה, ונריה צברי – מלווה חברתי וחבר גם בצוות השיווק שלנו.

תודות מיוחדות לכל התורמים: 
פיצה סטורי, עמותת djsdogood והמנכ”ל ניר שהגיע לתקלט, קליית שפע טבע ר”ג, חברת Shmuels ובעליה עומרי שמואלביץ’, מושיקו שהגיע לשיר ולהרים את המקום, לחם ארטיזן, יוניקו קפה, וכל מתנדבי סיירת הפינוקים כמובן.

לסיום, הענקנו למג”בניקים היקרים שלנו גם מכונת קפה במתנה לחמם להם את החורף.

מכונת קפה מעמותת שמרו נפשם למג"ב ירושלים
מכונת קפה מעמותת שמרו נפשם למג"ב ירושלים

תמונות נוספות

אנו מזמינים גם אתכם להצטרף ולתמוך בפעילות שלנו לחיזוק החוסן הנפשי בקרב מלש"בים, חיילים, ומשוחררים - השאירו פרטים באתר!

קחו חלק בקהילה

עזרו לנו לעזור להם

מפגש עם הקצינים של העתיד

לצד התמיכה שמספקת העמותה ללוחמים פעילים ולמשפחותיהם, חשוב להכין גם את דור העתיד, אלה שיהיו הקצינים שלנו בעוד מספר שנים, לתמיכה נפשית ורגשית בחיילים אשר

אל נא רפא נא להם

חברי העמותה מבקרים חיילים שנפצעו במהלך המלחמה, מחבקים ומציעים ליווי להמשך הדרך. מצפון ועד דרום, מבקרים מתנדבים שונים במחלקות שונות ומגיעים להעלות את המורל, לחזק

דילוג לתוכן