הטבע הוא מרחב מרפא

דף הבית » פעילות העמותה » הטבע הוא מרחב מרפא

בשבועות האחרונים חברה העמותה לשיתוף פעולה עם חוות רש”י, אשר הוקמה על ידי עורך הדין סיוון יוסף סלמה. החווה ממוקמת ביציאה מזכרון יעקב, בנוף שהוא כולו ירוק ותכלת, וכוללת גם יקב המופעל על יד אליהו שמעוני, מילואימניק פעיל בעצמו, ולוחם מסייעת בגבעתי, שנרגש להוביל את הקשר מטעם החווה מולנו.

אליהו, שחזר מקורס הכשרה שעבר בחו”ל להכנת יין, עזר בפיתוח היקב וכיום מתפעל אותו בהשקעה רבה. לאחר שנקרא אל הנשק בעקבות המלחמה, שב אל החווה, והמרחבים הירוקים באוויר הפתוח וצל הגפנים היו עבורו המקום המושלם להירגע מחוויות המלחמה שחווה בעצמו, ועזרו לו לחזור אל חיי השגרה. אליהו הוא איש של פעם, “אוהב את האדמה”, וכזה שהמשק הישראלי משתוקק לכמה שיותר ידיים כמו שלו.

ולמה קוראים לחווה על שם רש”י אתם תוהים?
ובכן, התשובה פשוטה – כי רש”י היה יינן מחונן.

בעל החווה, עו”ד סיוון סלמה, פנה אל העמותה בהצעה מרגשת לשת”פ, מתוך הבנה שהטבע השקט ורחב הידיים שבחווה יכול להיות מרכיב מרפא בתהליך השיקום והחזרה לחיים של חיילי וחיילות צה”ל לאחר השירות הממושך בסדיר ובמילואים במסגרת מלחמת חרבות ברזל, ובכלל.

נהנים מיין משובח בתמונה למעלה (משמאל לימין):
איתן פלדמן – אחראי התפעול בעמותת שמרו נפשם
אליהו שמעוני – מנהל החווה ולוחם מילואים
ד”ר יגאל בן חיים – פסיכולוג קליני בעמותה שלחם בכיפור
ואילן שרפי – מטפל NLP בעמותה ובוגר מלחמת של”ג בחיל התותחנים


מוזמנים לבקר – רק תיזהרו שלא להשתכר מהיין הממכר!

קחו חלק בקהילה

עזרו לנו לעזור להם

ליווי נפשם - תכנית הליווי של שמרו נפשם

תוכנית הליווי של שמרו נפשם

תכנית הדגל של עמותת שמרו נפשם היא תכנית עיבוד חוויות קרב לצוותי לוחמה משוחררים, עליה הורחב במאמר נפרד באתר (לקריאה לחצו כאן), ובמספר דוגמאות לעיבודים

דילוג לתוכן