אגוזי המלך הגיעו לעיבוד

דף הבית » פעילות העמותה » אגוזי המלך הגיעו לעיבוד

כמו בכל דבר בחיים, יש טוב ורע – הטוב הוא שממש נהנינו, והרע הוא שזה נגמר מהר מידי.
כך היה בסדרת מפגשי העיבוד עם צוות חדש של אגוז שחבר אלינו לאחר הלחימה. 
עם זאת, זו רק פרידה זמנית, עם הפוגה קלה לצורך טיסה של החבר'ה לחו"ל, ואנחנו נקבל אותם בזרועות פתוחות מחדש עם שובם.

אז איך הכל התחיל?

IMG-20240515-WA0067

כאן נכנסת לתמונה עמותת יוצאי אגוז, שיצרה איתנו קשר ונתנה לנו את העונג והזכות לארח צוות שהיה זקוק לחיבוק חם.

זה לא היה פשוט, ובמרתון נגד השעון, הצלחנו למצוא תאריכים ל-3 ערבי קסם עבור הגיבורים שזה עתה יצאו מהרצועה, רגע לפני שהם עולים על המטוס לקחת פסק זמן ולהירגע.

2 מפגשים ראשונים - אמדוקס, רעננה

IMG-20240417-WA0023

את המפגשים הראשונים ערכנו במשרדי אמדוקס ישראל, ברעננה, וזאת אודות לחברת ההנהלה שלנו – ליאת אזולאי, שעובדת במקום ויצרה את החיבור.

לאחר מכן, סיפר בקצרה ליאור לוייו"ר העמותה, על הפעילות שלנו ועל הסדרה החדשה שלנו שיוצאת לדרך יחדיו, והציג את עצמו במעט לחברים החדשים שלנו, רגע לפני שיוצאים לדרך.

פתחנו את הדברים בשיח קצר של ליאת והחשיבות שלה לתת לאורחים היקרים שלנו תחושה של בית, ומיד לאחר מכן עברנו לסדנת כתיבה והעשרה מאת יאיר איזנברג – כתב עובדה.

IMG-20240417-WA0024

לאחר מכן, הענקנו את האינטימיות הנדרשת לעמית פייקובסקי – פסיכולוג קליני ומנהלה המקצועי של העמותה, ולהילה יגיל סוכוי היקרה שחברה אליו, לשבת בחדר סגור עם חברי הצוות, כשכל יתר המתארחים ואנשי העזר שלנו יוצאים החוצה למסדרון ומעניקים לצוות את השקט הנדרש לתהליך המשמעותי, אותו הם עומדים לחוות.

לבין לבין יצאו החברים להפסקות להנות מאוכל מפנק, שתייה קלה וחמה, וקצת זמן לעכל את הדברים.

לבסוף, סיימנו עם עמותת מדקרים ללא גבולות הקסומה, שהגיעה להעניק דיקור לעיבוד חוויות וריענון מערכות הגוף מחדש, באמצעות דיקור ייחודי באוזניים.

במפגש השני, הפוקוס היה יותר עמוק על ההליך עם המטפלים המסורים שלנו, כשעיקר הזמן הוקדש להם, ולבסוף סיימנו שוב עם עמותת מדקרים ללא גבולות.

זאת גם הזדמנות טובה לומר תודה ענקית למתנדבים שלנו שהגיעו לאירועים: עדן שלבאחראית מערך הליווים בעמותה, ומ' – קצין משוחרר שאת שמו לא ניתן לפרסם מסיבות ביטחוניות, שהגיעו ודאגו לסייע בכל מה שהיה צריך מסביב בכדי להעמיד את המפגשים בסטנדרט הגבוה ביותר.

IMG-20240508-WA0051

מפגש מס' 3 - משרדי CR קשרי קהילה, פ"ת

המפגש השלישי שלנו נערך במשרדי CR קשרי קהילה, וזאת הודות לברוריה ארמן נעים – חברת ניהול בעמותה, ומנהלת המשרד שלה רונית, שאירחו אותנו כיד המלך, כיאה לאירוח אגוזי המלך.

בנוסף לשלל הפינוקים שחיכו במקום, קיבלנו גם עוגות צבעוניות ומהממות ממתנדבת העמותה – מזל שמאי גביר, שהתעוררה ב-5 בבוקר להכין הכל טרי!

לאחר שהתענגו מכל הטוב שחיכה להם, התכנסו כרגיל אנשי הצוות של אגוז בחדר סגור עם עמית והילה המקסימים, ולא ברור מה הקסם שהתחולל בפנים, אבל כשכולם יצאו, היו חיוכים לכל עבר, ועבורנו אין סיפוק גדול מזה.

לאחר מכן יצאו להפסקה קלה, בסופה שוחחו ליאור לוי, ולאחריו גם ברוריה עם הלוחמים, שם העניקה ברוריה כלים נוספים מניסיונה העסקי לחברים בדרכם חזרה לשגרה, כשליאור מבקש פידבקים מכולם בכדי לדעת איך לשפר ולהשתפר לקראת העיבודים הבאים.

את 3 המפגשים סיימנו איך לא, בסדנת קוקטיילים מהנה בכדי לשבור את הקרח ופשוט להנות.

בתמונות, תוכלו לזהות גם את מור ששון מעמותת אגוז, שהגיעה לראות מקרוב את הפעילות, להתרשם ואף לקחת חלק בסדנה.

IMG-20240515-WA0093

בהזדמנות זו נודה גם למתנדבת העמותה – יעל אלחנון, שהגיעה לקחת חלק ולעזור, כמו גם למנכ"ל שמרו נפשם – דקל צור, ואחראי התפעול – איתן פלדמן, שלקחו חלק פרונטלי ומאחורי הקלעים לאורך הדרך בכלל המפגשים.

תודה מיוחדת גם לחברת גרופר ובעליה לירון, על משקה טבעי מוגז טעים במיוחד, בכמויות אדירות לכל 3 המפגשים (תודה גם לפז, עובדת החברה שיצרה עימנו את הקשר!).

אך מעל כולם, איך לא, יותר משמחנו והתמלאנו מלארח אתכם – חברי הצוות מאגוז, מלח הארץ, אלו שהיו שם בשבילנו בשטח, ונעשה הכל להיות כאן עבורכם בבית!

נציין שלאור החיבור המדהים שנוצר, החלנו שיתוף פעולה ארוך טווח עם עמותת אגוז בציפייה לעוד הרבה עשייה מבורכת בהמשך הדרך, ואין זכות גדולה מזו.

IMG-20240515-WA0069

קצת ממה שהיה לנו

מחכים לכם בשובכם לארץ הקודש, ולצוותים החדשים שייכנסו ממש בקרוב!

קחו חלק בקהילה

עזרו לנו לעזור להם

מרתון לזכרם של רני ועיליי

מאת דורון עצמון, ישראלי המתגורר בסידני אני רץ את מרתון דה סאבלס בשמם של עיליי נחמן ורני טחן. לאחרונה איבדתי שני קרובי משפחה שהיו קרובים

הטבע הוא מרחב מרפא

בשבועות האחרונים חברה העמותה לשיתוף פעולה עם חוות רש"י, אשר הוקמה על ידי עורך הדין סיוון יוסף סלמה. החווה ממוקמת ביציאה מזכרון יעקב, בנוף שהוא

דילוג לתוכן